drogtema

hejsan. igår på skolan hade vi "drogtema"  , alltså inga vanliga lektioner, va faktirst ganska kul om man bortser från att jag hade ingen röst...så ja jag är hemma idag . a men iaf igår va vi på en föreläsning där de va en kille dom varit missbrukare men är nu helt ren. va faktist riktigt intressant. tyckte han verkligen förmedlade att vi inte skulle pröva droger för de hjälpte inte hur man än mådde. riktigt bra eftersom de blir allt mer som provar de. usch! a men iaf så va de ju en bra dag. juste mittnytt va ju med oss hela dagen åxå.

imorgon är de ju midsommar afton tänkte jag  säga som joel sa igår , hahah jag verkligen älskar när han skrattar! träffade min kära vän johanna w igår med  eftersom hon va i matfors så lekte jag en litan stund me na. men sen frös jag så enormt så jag gick hem.

jag har funderat på om jag kanske ska lägga ner min blogg? jag menar , hur många läser den egentligen? och den är ju dödstråkig! ska nog fundera ett tag på de... vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nä, de skaru inte!

2010-04-29 @ 16:16:15
Postat av: julia

men den är så tråkig?

2010-04-29 @ 20:49:42
Postat av: Anonym

2010-04-30 @ 16:42:43
Postat av: hanna

du ska inte sluta! :)

2010-05-01 @ 11:23:34
URL: http://hcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0