hello julia

har verkligen tappar greppet om att blogga. ingenting händer i mitt liv. haha jo de gör de men inget ni vill veta skulle jag tro elr? a iaf så skulle jag ut och promenera , men vädret hindrade mej! så jag stannar inomhus och fixar och donar. ska duscha, måla naglarna, ta fram kläder tills imorgon, ta fram matchgrejer tills imorgon, kolla på engelska läxan, ja typ de. och ja , imorgon har vi träningsmatch mot 98, ska bli riktigt roligt! hoppas vi har en liten folksamling åxå! hehe ego?!? a men iaf, nej nu svalde jag bort orden. men vi synes och höres!

juste, jag melker och ester åt en hello kitty glass förut , smaka helvete! men i deras mun verkade de som att de va en fantastisk glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0