10 och 15

åt en riktigt god frulle imorse! fil och hårdbröd?! ja men de va faktiskt riktigt gott, fast jag har ätit de förut men de va nog år sen. och mamma fyller ju 35 idag, så de blir nog kalas här ikväll. annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. till och börja med så måste jag fixa mej lite. kan inte sitta här som en stinkande lök lixom. he. men ja jag kommer bjuda på lite bilder senare, både från tovas kalas igår och mammas. då blir de nog bara bilder. men de vet jag ju att ni gilalr att se, inte sant?
såg nu att de är 10 dagar kavr till skolan, längtan stiger. jag längrat verkligen. och de står jag för att jag tycker! och då innebär de att de är 15 dagar till turkiet. bara jag tänker på de pirrar de i magen. och antonia, hoppas du får de kanoners i turkiet! hihe. men nu måste jag ta mej en dusch, bara kroppen, för jag kom på att de är fotboll ikv så då tvättar jag ju håret. men nu ska jag blöta mej! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0