bajsningen

kom nyss hem från en kanon dag. vi hade ju först match mot sidsjö-böle. dom gjorde 2 väldigt snabba mål, vilket gjorde oss mer taggade. så vi tog igen på rtp 3 mål? sedan gjorde dom ett till och vi ett till. så resultatet blev 4-4. va en riktigt bra match. 3 assister vilket jag är nöjd med. och så fick jag träffa stina. de va länge sen! kuligt. sedan åkte jag och mormor lite fort till timrå för vi skulle ju på pumiträff. vi fick mat med desamma. gomat verkligen. hette typ skomakarlåda eller nåt sånt:P men gott va de. sedan gick vi ut med hundarna och körde nå övningar och träning. fört nåt med rallygrej, som jag tyckte va småklurigt. tur att jane är så snäll så hon följde med mej och visade lite hur man skulle göra, då gick de bra. typ. men de är ju för att vi har alice. sedan tränade vi agillity. de va ruskigt kul! alice va duktigt med allt även om hon inte gillade tunneln. men hon gick genom den med! sedan träffade vi ju massa andra pumisar, assöta! haha. sedan gick vi in och fikade och pratade. jag blev dödstrött efter att ha klivit upp 7. så jag mormor alice jane och krusa gick på en promenad och pratade. väldigt intressant med tanterna! man fick lite att fundera på. hehe puss mormor<3 men nu ska jag äta grillidill mat. mumma. efter de måste jag nog bajsa efter all mat och fika. hövva. vi hörs efter bajsningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0