fire fox

är nu hemma efter en promenad med tova och hundarna. hade glömt bort de totalt så de va tur att tova påminde mej! sitter och lyssnar på musik, mest hannah montana. he. tönt.se men va fasen. hon är ju bra. fast nu är rescal flatts som sjunger, låten spelar upp minnen, de snurrar genom mitt huvud just nu. älskar låten. mycket jag älskar just nu märker ja. hehe. ska nog snart ta mej nåt att äta. sedan har jag träning i regnet. menmen. de skadar inte, jag är inte gjord av socker som mormor brukar säga. kom på att jag ska byta profilbild på fb, men vet inte vilken, kan lägga upp nå bilder som alternativ, så får ni hjälpa mej. de brukar ni ju vara bra på i sånna här krislägen! men nu ska jag läsa igenom mina bloggar, och försöka ladda hem fire fox, behövs verkligen! hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0