himlabadet

hej hopp!

idag va jag, emilia och hanne på himlabatet. haha riktigt kul har vi haft, dock skodor och händelser. men vi har åkt alla kanor. hövva, ena va ju nå fruktansvärt hemsk. så den åkte vi då inte mer. sedan åkte vi en svart ene som man skulle slå på lampor. vi åkte alla tre samtidigt fast man inte fick de? men vi såg små tjejer som gjorde de så varför skulle inte vi få då. hehehe men vi åkte mest den stora gröna med ringarna. gjorde lite småont i armbågarna och knäna. den va lite brutal men kul. strömen blev en kärlek för mej, jag älskar den i övik med. haha askul, fast emilia tröttnade ganska snabbt på den. men hon följde med ändå, hehe. träffade moa i min klass och erik från innebandyskolan. HEHEHEH don´t even think emilia och hanne! a såg att de va en kille som älskade michael jacksson ( stavas de så ahah? ) för han dansade minnsan i vattnet. HAHAHAHA.
just nu är jag så himlans less på trappor, de är typ de vi har gått på hela dan. trappor,trappor och mer trappor. så nu sitter man med träningsvärk så de skriker om de. härligt de. trött som ett svin är jag med. så inlägget kan vara lite sluddrigt. men de är vi nog alla tre. men kul har vi haft i ca. 5 timmar! tur de. men nu ska jag se klart på gif matchen som går på televisionen. hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: malin

ja den gröna (svarta banan) som gick rakt ner fyfan va hemsk den va, börja nästan grina den åker ja aldrig om !!

2010-08-19 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0