HÖVVA!

HÖVVALIGEN! vilken dröm jag har haft inatt! jag, emma,malin och jennifer skulle resa, men vi visste inte vart. så vi blev tvungen att gå på loppis här vid mej, de lilla gula huset innan man svänger in till tallskogen. a för vi skulle kolla om dom hade resväskor. vi hittade stora spindelmannen, fast emma hade så små kläder så hon fick ta den lilla.a sedan skulle vi till posten, för dom hade tydligen ett rullband nere under marken som man kunde åka med. för då visste vi inte vart vi skulle komma. när vi kom fram kom vi till enköping. då tog vi ett billigt flyg. men dom fick inte säga vart vi skulle. vi åkte i typ 10 timmar. vi dog nästan. nejmen malin hade med sej monopol troja de va ? haha när vi väl kom fram kom vi irak. mitt i krigen. jag höll på att dö. dom hade pistoler som va ca. 1 meter. emma blev skjuten först för hon såg en panda mitt på gatan. och då skulle hon försöka rädda den. men då kom en man med getskägg och sköt emma. jag tror att jennifer stog och skrattade då. kom inte ihåg varför. om de inte va för att då skulle hon få följa med thomas till USA, nu när emma va död. jag och malin skrek och grinade. de va så hemskt. sedan dog malin. hon fick typ ett bowlingklot i ryggen som gick rakt igenom henne. då klättrade jag upp i ett träd. jennifer stod kvar nere och sjöng, natteravn med rasmus seebach. jag sa åt henne flera gånger att komma upp men hon sa att hon inte ville. då vände jag bort huvet för att se va de va som hände bakom mej. när jag sedan skulle ropa på jennifer va hon borta. samma getskäggsgubben hade kidnappat henne. jag blev så jäkla arg så jag tror jag hittade en grov pinne och slog upp den mitt på jonko. jag trodde jag hade räddat jennifer men nej, hon va redan strypt med ett rep. då ville jag åxå dö. precis va jag gjorde åxå. fick en yxa i bakhuvudet så jag tuppade av. HÖVVA!!!! jag vaknade kallsvettig vid 6 tiden. de va så hemskt så ojojoj. jag brukar inte drömma mardrömmar. men den där va brutal. kul att läsa va ? nu måste jag duscha!

Kommentarer
Postat av: emma

typiskt att jennifer står och skrattar åt mig =(

2010-08-18 @ 11:33:47
Postat av: jennifer

haha =D ofta malin fick ett bowling klot genom ryggen !!

2010-08-18 @ 12:40:22
Postat av: jaaaa, veeeeeeeeeeem?

HAHA. asså, HAHA. förlåt. men jag skrattade lite :( jennifer <3 ofta hon skrattade och sjöng!! :D

2010-08-18 @ 13:41:26
Postat av: malin

haha vilken dröm julia !! skönt de borde vart med ett bowlingklot rakt genom ryggen xDD

2010-08-18 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0