innebandy is missing

hej bajskottar!

varit vaken i nån timme nu. har duschat och ätit frulle, men är hungrig igen. idag vet jag inte vad som bjuds på. får väl komma som de kommer. imorgon åker emilia,jenny och dom bort. tråkigt. för jag vill åxå på lägret. mathias ville ju träffa oss som han själv sa. hehe men de skulle jag ändå inte våga. men vill ändå dit. innebandy,vattnas ju i munnen bara man tänker på de. håkan som tränare..jag gillart! aja ska sitta i mian egna drömmar senare, men jag blev tvungen att välja..då tar man ju utlandsresa. elr iaf jag. har mitt skäl. men ja igår va jag ju med hanna. vi gick på promenad köpte loka,trocca och kakor. ha. vi pratade och så. sedan for hon hem och jag såg sex and the city som vanligt. älskar de. åh nu blev jag plötsligt sugen på filmer som jag inte har. bajsapa. men nu ska jag inte klaga nå mer eh hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0