jag älskar dig

de gör jag, du va vid min sida när jag föddes. du är alltid där för mej. bjuder mej på mat, skjutsar och hämtar mej. åker med mej på matcher oavsett vad de är för sport. jag får sova hos dej. och bara vara med dej. du hjälpte mej och mamma när mamma jobbade. jag fick sova hos er varje gång. tova och gina blev som mina syskon för vi gjorde så mycket tillsammans. du va min bästa vän när jag va liten, du är de än. för jag spenderar så mycket tid med dej. vi kan gå på långpromenader bara du jag och alice. vi pratar och skrattar åt våra dåliga skämt. du hjälper mej om jag har de svårt, allt blir lättare. du hjälper inte bara mej, du hjälper så otroligt många, genom att vara positiv,glad och snäll. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig, de finns inte tillräckligt med ord. jag älskar dig mormor.


lilltanten min!


Kommentarer
Postat av: mamma

Gulligt

2010-08-08 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0