klagbärta

har duschat. i hetvatten. tänkte att smärtan kunde gå bort och de gjorde den..för stunden. nu är den tbx. men ja. jag måste ändå träna. mamma sa att man ska träna bort den så jag satsar på träningen även om jag heldre velat gå med tova på bista. men vi skulle se om vi kan göra de imorgon. kanske. jag vill ha en ring som malin hade köpt på h&m. riktigt snygg. hehe men vet inte om jag ska köpa nåt mer nu innan turkiet. är ju en vecka kvar bara. 1 VECCCCKA! herregudarns. nackdelen är att jag blir borta från alice♥ hövva. får ta med mej ett kort på henne. hehe är borta en vecka men va fasen, vem bryr sej. jag älskar ju henne och dom man älskar får man sakna. igår när vi va hos mormor va jag bara med alice. vi gick inte ifrån varann i 5 min. sånt kallas kärlek för mej.♥ hehe tur att jag ska dit ikv igen. för vi har match imorgon för er som inte visste de. mot sidsjö-böle. känner på mej att de blir en riktigt skön vinst! om ni skulle vilja kolla på den är de bara att skicka ett sms och fråga. sedan direkt efter matchen far jag och mormor på pumi träff i timrå. kameran kommer vara med. allan brallan ska få busa lite med dom andra pumisarna. myspys. men nu ska jag hitta på nåt. hörs kanske ikv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0