mappas!

skolan idag gick bra! känns som jag börjar komma in i de. nackdelen är att vi inte fått mappar än för dom har fastnat nån stans. haha hatar att vara utan mappar;p menmen dom kommer ju. fick ha första so-lektionen med ami. verkar väldigt snäll och lättsam. sånt gillar vi. matten gick åxå bra. fick välja mattebok. tog grön..vad annars? är ju inte så jättebra på matte så jag ska verkligen kämpa på med den nu. alla andra tog röd. typ. men jag står för grönt! hk hade vi ju med! fick göra vår egna lunch. mja.. godare pastasallad har jag ju ätit menmen. brödet är ju riktigt gott för de brukar vi göra hemma. ja svenska och engelska med malin.♥
sedan har de inte hänt så mkt mer. de är sådant jag kommer skriva om nu typ..heheh skolan. kul. men de är ju de jag gör på dagarna så ni får nöja er med de!
känns skönt åxå. att veta att hanne och emilia är där och vill prata på rasterna. inte bara klassen, vilket åxå är kanonbra! men ja. nu ska jag äta för sedan har jag träningsmatch igen. kulkul! i regnet dessutom! tjiho! men nu måste jag äta skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0