mysmedemilia

de va ett tag sedan nu emilia åkte hem. men ska vi kalla de mysigt? jo de gör vi. haha vi har ätit två popcornpåsar, väldans gott må jag ju säga. sedan hann vi bara se en film?! konstigt. nä men vi såg typ notting hill. hihihihi men vi har skrattat pratat och bara myst på. nu har jag plaserat min goding till rumpa i stolen, ska snart förflytta den till tv;n. bättre liv har man ju haft men de är sexis. hehe något som emilia sa nu, vi lekte ju fotomodeller förut, blev några bra bilder, hon vill framkalla dom, de vill jag med och ha i typ ett fotoalbum eller i en stor tavla som man kan ha på väggen, vill ha med mina bästa. ska nog skaffa mej en sådan kamera tror ja. hehe. asballt ju! men nu ska jag läsa lite bloggisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0