pizza till frulle?!?

vaknade runt 10, hade sms från tova och gina, tova ville att jag skulle ringa när jag vaknat, hon hade varit i stan hos robin så hon va påväg hem med bussen och ville att jag skulle hämta henne vid busshålsplatsen i matfors, så jag lånade myskläder av mormor, hehe så jag for och hämtade henne. sedan när vi hade vart hemma en stundskulle tova beställa pizza till frulle? haha a så då åkte vi och hämtade den. sedan började jag och gina att baka negerbollar. sedan ska vi baka kladdisar till tojva. nyss kom jag och gina in. vi har varit ute med cyklara och plockaat hallon, fanns bara fula, blev lite besviken eftersom vi skulle använda dom till saften. tur att vi hittade hallon och blåbär i frysen då. mormor har allt hon<3 jag vet inte om jag kommer skriva så mycket idag eftersom vi ska fixa kalas för tova så jag skriver ikväll isåfall. om de inte slinker in ett inlägg. hehe. men nu ska jag mysa med tjejerna. hade som hanne säger i sin blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0