sista rycket!

hallå!

har varit hemma ett bra tag, men jag har läst bloggar så därför tog de tid innan jag blogga. men skolan idag va helt okej, som vanligt då. allt flyter på. hade fördiagnos på matten, och de är ju SÅÅÅÅÅ bra att jag och matte går ihop <3<3<3. pyttsan heller. gick sämst så vitt jag vet. menmen. imorgon är de sista dagen. hoppas den gå fort. hehe. nu ikv är allt tråkigt kvar typ:

*städa rummet
*måla naglarna
*packa
*göra engelskan

men går nog fort om jag bara vill. om jag är klar i god tid kanske jag går och kollar på 96 matchen. om de är någon som vill följa med. hör av er isf! men nu ska jag städa, lägger in för och efter bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0