skogsdåre? skulle inte tro de!

har varit vaken nu en bra stund. less på melker och ester. kan aldrig vara tyst på morgonen. melker gör så ester skriker och tjuter så man får skavsår i öronen. förbannad blev jag då kan jag säga. satans ungar! men ja till sak, idag ska jag nog mysa med emilia. vi ska knäppa coola egobilder och se på filmer. de regnar ju så vem vill vara ute ? hehe. men ja de är väl de vi ska göra, skrattet kommer alltid in de vet ni så de ska jag inte ens behöva skriva upp. haha. såg att tova hade skrivit på sin blogg att jag kör moppe som en skogsdåre? kan inte direkt hålla med om de. kanske jag körde lite fort men de va för att jag skulle hämnas på tova. hehe annas kör jag lagligt då jag kör. så hon tappade sin mobil någonstans. men de va åxå klantigt för hon stängde inte fickan sin. men hon hittade den på hemvägen, tur de. hehe men a nu ska jag plocka ihop lite på rummet IFALL de skulle bli så att vi är här, och så måste jag ringa till mormor angående hundarna! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0