spruckna shorts på vandring

nu ska jag skynda mej att skriva. va ute och promenerade med mor och ester förut. skulle till appo men vi ångrade oss. vi kan hämta utde senare. så vi gick på preem och köpte vatten och isglass. sedan vidare till ica. och hem igen. väldigt mysigt. dock upptäckte vi att mina shorts hade ett hål i mellan benen, hade inte spruckit nu elr nåt. måste ha fastnat i någe. aja de syntes inte som tur va. hehe. nu är jag hemma och har nyss grillat, eller försökt grilla hamburgare till lunch. men mina naglar smälte så robban fick ta över..:( jag som skulle bli familjens grillmästare men de sket sig. he. men nu ska jag äta. skriver efter jag ätit. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0