the last song

sitter nu vid tv:n med essa. vi kollar på de okända. huva ligen. melker ligger med oss åxå, fast han sover, snarkar kraftigt gör han med. måste ha ljud över 30 för att höra lite av de dom säger. ha. a men kan inte göra så mkt på datorn, hanna skickar the last song till mej. underbar film! tror nog de är bland de bästa jag sett! så himla sorglig men ändå så fin. man önskar verkligen att man kunde ha en som va så kär i en. veta att man har en som gillar en för den man är. åh..jag vill. jag kommer lugnt sitta här tills filmen är på datorn! så är de bara!den har inte kommit så långt men ja jag ska se den igen INATT! jag måste ha nåt att drömma om, och de måste vara kärlek. åh va fin den va. ni som inte sett den, verkligen ett måste. a men nu ska jag mysa på med ester. vi hörs förmodligen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0