ullas hundar!

är nu hemma. jag mormor och tova for till ulla. kom på att jag och tova hade lovat att gå ut med hennes vuxenhundar, haha vet va dom heter men vet inte hur de stavas. så de sket sig. men ja vi ska ut och promenera med dom nu i 3 dagar. asmysigt. hoppas vädret håller i sig. så nu blir de moppe med tojva. hehe happy girl. men a hade velat umgås med emilia idag..men känns som att om jag skippar de kanske hon saknar mej så enormt att hon vill vara med mej direkt närhon kommer hem. hanne saknar jag med. måste hinna vara med varann inom 20 dagar! de är vad som är kvar av sommarlovet. hua. men sant så sant. såvi måste måste måste!
märkte en sak förut. jag höll i innebandyklubban förut idag. tankar och minnen rusade igenom mitt huve. jag märkte hur hemskt mkt jag älskar innebandy året om. de finns ingen bättre sport. och desto roligare när man vet att man är någorlunda bra. som resten av mitt älskade lag. puss på er lla. men nu ska jag se sex i t c. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0