gott nytt år!

hello stalkers!!

skoja. aja. inatt vid halv 2 eller nåt satt jag vid datorn nere i vardagsrummet. åsså helt plötsligt hörde jag att nån va på verandan! fick panik och stängde av datorn..kunde inte se ut heller. så jag sprang upp. hade hjärtstillestånd ett tag tror ja. sen smsar sebbe och säger att de va han. fyfan va sur/lättad jag blev. haha. sen somna jag. idag tror jag att jag sov rätt länge? opsiiiie. men de gör inget. idag äre ju nyår. hoppas de blir skoj! har lagt ut min fanta på altantaket. hahahahha. fick inte plats i kylen så då la jag den här uppe i snön. så nu lär jag väl snart ska börja fixa mej..stefan ska komma hit och äta sen far jag bort. får se om jag hinner till linnea annars åker jag direkt till malin. blir nog kalas dedär. ska ta bort massa kort i kameran nu. HAR HITTAT DEN SÅ NI VET!!!! mamma har ju sina ögon som dock inte jag har. ahahha. sämst på att hitta saker. men ja. så nu ska jag packa klart väskan min och göra mej klar. ingen aning om hur jag ska se ut. illa. nej de löser vi. malin verkar skulle vara asfin! lockat håret och allt. pingla dedär! aja. nu ska jag chilla!

gott nytt år allihopa! till dej med mormor!


naw!









förra nyåret! dock inte dom bästa bilderna..hade lite krig med jonathan samtidigt..så!


Kommentarer
Postat av: tova

fasen vilken snygg bild påre jullangullan

2011-01-03 @ 23:47:51
URL: http://supertova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0