blåbärstanterna

ja hallå! just nu sitter jag på min kära mormors jobb..är ju operation dagsverk. är lite trött men det funkar väl!igår kväll va jag förbannad, ifall ni ville veta tss ;d vi hade match mot 98..de va länge sen jag skämdes över fotboll faktiskt. men nu pratar vi inte om de...ikväll tar vi nya tag när de är seriematch mot sidsjö-böle på kuben. har vi tur är jag fortfarande halvsur så blir jag lite våldis på planen åxå, hehe. men jag kommer nog vara glad åxå om jag inte är för trött..alice väckte mej halv 6 imorse, kom med blöta tassar i mitt ansikte samt en dyblöt tunga, puss på dig alice<3 haha a men jag ska väl fortsätta med min fysik :( har prov imorgon och jag börjar träna påde nu. jag orkar faktiskt inte skolan någe mer nu! helt hopplöst! inte en enda puss på skolan kan jag ju säga. men nu ska jag äta bulle ist för fysiken för mormor hittade gobullar hehe. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0