dampjulia 123

hallå där kött och blåbär som sean banan brukar sjunga! säg inget hanna! heheheh jag har damp..men är glad. tova dej är jag glad för. du är värd en guldstjärna * hehehehhe. och jag MÅSTE köpa ny bh. helt seriöst. vill ha en som hanna har. hon sa att den va superskön. och de gillar jag ju! billig va den ju åxå:( jag mååååååååste ha. men på fredag KANSKE jag ska med tovis på stan efter hennes dummmmma sommarskola. hehehhe damp jag sa ju de! men nu ska jag lugna ner mej. på måndag hoppas jag att jag ska få vara med hanne och emilia. vill verkligen de. a men nu ska jag iaf försöka blogga minst en gång om dagen för att ni ska kunna ha något att läsa :') snällt jo jg vet. vill vara som kissie som är så popis :') nej nu måste jag ta mej en gubbe och lugna ner mej. heheh hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0