datanööörd

ja hallå! igår kväll åkte jag och malin till hanna.satt vid datorn bara.men oj så kul vi hade! blev otroligt varmt inne på hannas rum kan jag ju säga! hahah a men typ samma sak vare hos emelie idag. moa va med åxå. haha kulkul.och något söt lilla doris va! toksöt !haha a sen varde ju träning. mkt hände.. vet inte vare va.jag hade iaf lite tokigheter på G kan jag ju säga! men annars va allt kanon! på fredag har vi hudik cup.längtar.. amen nu ska jag nog sova..ska vara med emelie imorgon ..hanna troja skulle vara med. nej juste hon skulle ju vara med allén ..han åker ju till turkiet imorgon.. kul får vi se sen vem som blev brunast :')amen hejs!

hoppas mamma går med på att kanske köpa nån av elin elr emmas moppe :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0