FÖRLÅT VÄNNER!

hej och förlåt! jag har inte alls haft lust att blogga nu när det varit så fint väder. men igår va jag och jobbade i kiosken påthule igen..tråkigt. hehhe sen skulle jag hem för att leka med hanna lite..haha dåva jens och joel och väntade på mej. a men så vi va med dom. sen hem och sov. trött va jag! idag har jav varit med johanna jens och joel. fast jag skulle ha vare med johanna men dom följde med. HAHA aja. vi hade väl lite kul. hehe a men sen blev de ju kanonåska. blev rädd! hehe a. sen åt jag gomat. lasagne! och min kära sallad. helt galen i de nu. godast att äta sallad som är kall än varm mat. puss på gosallad! sen åkte jag till min vän hanna. så nu är jag hos henne. vi ha nyss vare utemed fia och bita. sjukt söta! haha. båda fick plocka bajs :') gilla. a men nu fastnade vi här. solklart! men jag kanske bloggar mer när jag kommer hem. hehe juste jag hälsar till christina fast jag vet att hon inte läser den men ändå för att vara snäll:) får hoppas tova visar hon om tova ens tar en looook here. aja nu ska vi busa=D me like hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0