hudik cup

det blev visst ett till inlägg. har redan börjat packa inför hudik cup. kommer knappast få med allt i en väska helr! pyttsan åt de! jo men idag efter jag va med tjejerna satte jag mej vid datoren och läste mej igenom hela antonias blogg. helt fäst vid den! de hon skrev till tom va så fint..tänk att ha sån bra relation med en kille som hon har. jag hade varit överlycklig! och hon är sååååååfin. jag och emilia pratade om de förut..båda kände lika dant. hon har tur antonia! juste..jag måste VERKLIGEN göra en ny header..ser ju bedrövligt ut rent ut sagt. ska nog fråga tova om hon har lust att göra en eftersom hon gör kanoners! hiho nu ska jag nog gå och slepa lite. får se vem dagen går åt till imorgon.löser sej nog! men hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0