klassens dag!

tjillitjo! ja igår va jag lite arg...vi fick lämna in min mobil IGEN! åh :( så nu har jag tovas rosa toutch mobil. har börjat fatta den nu. men den får duga nu i en vecka iaf :) tack tovis!jo men idag va de ju klassens dag så vi va på marmen.faktiskt ganska mysigt även fast de regnade för de mesta :) vi spelade kubb,brännboll osv. några boys badade t.o.m :P hehe. och på brännbollen slängde eller ramlade lena rakt på magen, och hon är ju typ hög gravid åxå;o huga hemskt! men som tur gick de ju bra :) och nu är min klänning HELT klar inför fredagen! superskönt! a men nu ska jag nog sova lite..har ju brännbolls tunering mot dom andra sjuorna kulkul! vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0