alice <3

alltsååe förlåt så hemskt mkt mina typ 3 läsare elr va de nu är? amen jag har varit hos mormor i 2 dagar och där orkar jag inte blogga. och idag va jag och mormor barnvakt medans mor min va på ullas begravning. huga hemskt! riktigt glad att jag inte följde med..morfar stackarn. jag älskar dig!<3 amen jag åkte en snabbis på dan och tog mej ett dopp med emilia. haha busik var jag då må jag säga. sen for jag hem och åkte sedan tillbaka till fröt! då ritade vi i någe modellblock. sedan skulle hon och hennes lilla familj äta..UTE solklart! hehe som tur sa dom inget till mej :) a men sen cyklade vi till macken för att unna oss en prtello glass men solklart finns dom inte kvar.hets fick emilia kan jag ju säga. hon skulle jävlarenamma inte ha någon glass då inte. men jag lockade med en enkrona så hon kunde köpa en daim. jag provade på en magnum gold. senaps glass elr vad? fy! a men sen for i hem och badade. lite kallt men skönt! sen la vi oss i hennes lilla tält. kan ju kolla på hennes blogg hur litet de va :') a men nu är jag hemma. och måste nog ha varit de ett bra tag. och jag har fastnat på kissies fanta och rosé låt. jag dör! hemk låt så ojojoj. tror dom har hakat upp sig om och om igen.. menmen. kom på en töntig men bra låt som passar mej så ska jag digga den ist!

och alice du är nog världens sötaste,bästa och underbaraste hund jag vet! även om du inte är min så är du SOM min! jag älskar dej oerhört! du är min bebis! du och jag är bäst i ringen även om vi inte får rosetter så ofta..men vi är ändå bäst! busa ALDRIG med nåt jäklarns halsband nåmer lova mej de! puss bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0