bathhouse?

hej alla mina vänner. idag hade jag bestämt att leka med min bästis. heheh först visste vi inte riktigt va vi skulle göra men vi kommer alltid igång efter ett tag så först gick vi ut med barnen. typ lika tråkigt som vanligt men dom måste ju få lite luft på näsan dom med. sen kom vi på en briljant id'e. BADHUSET HERE WE COME! hehe så vi åkte och badadde och då va brokvisten och malin där men brokvisten skulle hem.. blev lite ledsen då. jag gillar henne.thuihhih. iaf så va ju draken framme vilket jag inte är så fötjust i i början, sen blir de alltid kul! efter att vi varit där i ca. en och en halv timme då va de bara vi 3 plus 2 andra familjer hihi. och då så skulle personalen börja skura golvet med en vattenslang. blev vattenförolämpling ! vattnet va skitkallt så jag och hanne slängde oss i vattnet medans malin den filuten satt och skrek i ett litet hörn där han inte kom åt. men kul va de! fast efter att vi hade badat klart blev jag lite sur på mej själv.. hanne påminde mej om att de va en innebandykväll som vattjom vipers hade fixat, åh jag som så gärna ville vara med men ingen ville följa med mej dit. fasiken! men nu ska jag iaf hämta en kiwi som jag har längtat efter att på äta!

adios

Kommentarer
Postat av: jak hetter milja

vill du leka m mej nån dag oxå?

o grattis bebis.<3

2010-03-13 @ 19:47:39
Postat av: johannabroman''

jag gillar julia mårtensson(A)(L)

2010-03-15 @ 16:29:15
Postat av: julia

ja jag vill de :)

åh johanna jag gillar dej jag med <3<3<3

2010-03-16 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0