helgen

halloj! 
igår va vi på dop i stöde. lilla wilda li , så söt . hon krattar och flinar hela tiden , sjukt gullig! helt okej dop.
sen runt 6 kom hanne, vi fixade oss och for till sportlördag. vi va otroligt nervösa. vet dock inte varför. vi kom på andra plats iaf.vann över 9:orna, fast de va lite synd om dom.. för när vi gjorde vårat första mål räknades de som vårat fjärde mål.. axel blev lite arg på mej när jag gjorde första målet i andra matchen mot dom. fast sen sa han att de inte gjorde så mkt, s¨de va ju tur :) sen hämtade mormor mej, hanne och lh. hanne följde med mej hem en stund. sen glömde vi att ringa till fru arnesen så hon kom sen typ vid halv tolv kanske? aja. jo! jag fick en försenad födelsedagspresent av min lillla prinsessa hanne. ett mega ägg med godis och en jättefin neccesär och i den va de 3 hello kitty läppglans , supersöt , en liten hello kitty spegel och typisk hello kitty rosa nagelack :) tack så mkt hanne :)♥ nu har jag m¨ålat mina naglar både på händerna och tåna :) haha supertjusigt! och i fredags hade mamma köpt ett par nya boots med nitar på , snygga, med en liten klack. 700 kr! ;) aja nu ska jag klippa mej , veronica är här , hon är så snäll så :)


adios


Kommentarer
Postat av: emilia den okrattande ungen

krattar den lilla bebisen, så gulligt då :)

hon måste va lättlärd den lilla jäntan, tänk o ha en sån bebis, som krattar menar ja. då slipper man ju göre själv, och så blev de väldigt enkelt! hihi.

2010-03-28 @ 21:48:43
URL: http://eberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0