stan igen

ja idag åkte jag och malin till stan igen...ingen är ju hemma så jag är med malin då.vi hade minst lika kul som förra veckan.skillnaden va nog att malin ramlade inte i trappen utan vi började skratta åt att de kom en massa mörkhyade killar/gubbar och alla glodde som fasiken på mej och då började vi skratta och precis efter de har gått förbi säger malin värsta blattarna elr ngr sånt och då möter vi precis en sån mörkhyad och han blänger på oss medans vi står och skrattar och skäms! hua. sen hånade vi ju åt en massa folk som vanligt.vi åt på subway igen, de är ju för mumsigt. sen handlade vi lite, jag köpte bara ett diadem och étt llinne/t-shirt. kommer handla mer sen efter lördag när jag fyller fjorton vårar! ehehehehe. sen när vi skulle vänta på bussen hem så kom de en kille bakom oss och då när han skulle kliva över lite snö, halkade han till gissa vem som stog och skakade av skratt utan att man trodde att de inte skulle synas. jo vi! ja sen åkte vi hem, mkt mer hände inte elr jo de fanns ju hur mkt som helst igentligen men har ingen lust att berätta allt, blir ju ingen överraskning då ni ska följa med oss på stan!


adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0