4-1 :(

men hallå! spelade ju match förut, går ju inte så bra men va va ändå bra :) blev 4-1 till selånger. jag gjorde målet , heheh stolt nejmen haha! a och de blev ju inte bättre av att erik och victor va och kolla. goch! a men sen när jag kom hen så ville jag och hanni leka en littan stund. hehe så hon bajka hit och vi lekte men de finns ju inget att göra på tallis så vi bajka till ica och skulle köpa gotta men bölev tillslut bara troca till hanni och festis till mej haha med krusbär! love. sen lekte vi med lilla gulliga philip åxå! sen for vi hem och nu sitter vi och ruttnar ! men imorron tänkte vi kolla på killarnas match. blir nog kallt och härlig! men nu orkar jag inte skriva någe mer. vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0