apsidsjö-böle!

ja hej hallå! ja vaknade 6 imorse, då va jag faktist inte så trött, de kom efter en stund.. heheh a men iaf så åkte vi på hundutställningen , gick väl sådär hon va fin och gick bra åså , så vi kom 2 bland tikar.. hehe a men sen hade vi ju match kl 10 på kuben så vi skulle ju skynda oss dit, jag fick tillomed byta om i bilen :( folk glodde littan på mej :( de gillar inte julia kan jag säga! a men när vi kommer dit hinner vi bara värma upp innan sidsjö-böles tränare ringer och säger att de inte blir någen match för de va dubbelbokat, fiiiiick någe feeel! bara för att vi va yngst fick inte vi spela, damerna gick först.. så de va bara att åka hem.. tråkigt nog. så jag är hemma nu , har städat mitt rum åxå , fint och liktar smaskens! tur de för imorron kommer ju johanna. men nu ska jag stoppa någe i min storiga maggggge <3333 a men jag måste bara berätta att tova va inne på en lite tokig sida , hahah fast kul med :D men jag vågar inte gå in hehehehehehehheheheheheh a men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0