bloggtorka, inge slemmm nu inte.

a alltså jag har typ inte hunne skrive något för jag har dragits med hanna till alle..men ja de va ju kul iaf :) jag ve mest med min johannnnnna . hehea men vi har väl mest vare hos alle..full förtåelse.a men vi har inte gjort så speciellt mkt.amen läs mer på hannas blogg om ni vill veta detaljer. men alltså gud! jag MÅSTE vara med mina flickor snart :( HANNE och EMILIA :(<3 kom till meeeeej ! elr så kan jag kuta till er =D åh jag är übertrött efter denna helg.så haha ja jag skirver mer imorgon skulle jag tro..och juste vi har en MATCHVECKA denna vecka måndag tistag torsdag och lördag , sånt gillas! a men nu orkar jag inte skriva nå mer. och tack emelie julia och olivia för kvällen , kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0