dagen

tjatja bloggen! haha blev fruktansvärt tvungen. a men iaf idag va de ju skola, långtråkigt. hade 3 lektioner för min del. va ju inte med på idrotten och elevens val.så jag gick hem 2. skööönt! a när jag kom hem fikade jag littan gran. och bara för att vi inte grillade igår så gjorde vi de idag, mumma! a så medans robban och mor gjorde maten satte jag och kurre upp stutsisen. haha kurre skratta så jag trodde han skulle slå en drill i byxan men som tur va gjorde han ju inte de. a så vi hoppade en stund, ester kom upp hon med , men hon va lite rädd att ramla ner fast vi har nät? menmen hon är ju liten. a men helt plösligt började Gud pinka, så vi skyndade oss in. nu hamnade jag vid denna maskin. jobbigt! skulle igentligen behöva duscha, göra engelska och byta påslakan , men de hinns väl med de å. skriver mer imorgon! vi hörs!

juste , riktigt avis på 9B som åkte till rom idag! men hoppas dom fårde kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0