emilia=tok.se

ja alltså.. ni får ursäkta mitt bloggande , men de händer saker hela tiden , men snart är de öööver :) skönt! sitter och gör so. de va inte lika skönt..a men igår vade ju kul, vi va ju på tjejkväll hos ulrika och julia! ahah askilas, måste hitta på ett nytt ord hanna :P haha a men jag och emilia bröt nog alltid tystnaden. hehe och julia b överraskade oss med att trilla ner från stolen. kladdkaka smocka vi i oss åxå. 2 gånger tillochmed heeh grisar! puss på er flickor! a men sen åkte vi hem och emilia följde med mej hem en stund för hennes föräldrar gick på uvberget. vi cyklade till thule. och emilia skulle ju försöka cykla med mej där bak. det hade nog inte räckt med +284+0237539865349569285297460128730 lycka till hon hade ändå inte klarat de lika bra som mej, hehe a men hon klarade faktist en liten bit men på den lilla biten trodde jag att vi skulle drutta! hehe a men sen for na' hem och jag gick upp till min dator<3 a men sen kom jag på att jag ville ha hål i öronen igen , så vi provade om de gick att få in ett par örhängen i där , på vänsta gickde men inte på högra, så då tog jag en nål och tröck dit, så vips så har jag hål igen heheheeheheh skojs . så idag gick jag och köpte ett par gulluga örhängen. tack modet! a men nu ska jag plugga vidare. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0