gårdagen

haha hej! ja igår va jag ju med hanna,malin,emma,issa,joel,albin och calle. vi smällde smällare. hehe. a sen va vi på en hemlig plats! wow.. nu blir ni nyfikna va? a sen skulle folk hem och äta åså. så sen efter vi ätit så stack killarna för dom skulle vara med några stadsbor. så jag malin emma och hanna va förs hos malins pappa. vi satte upp studsmattan. haha de va kul. vi va busig! a sen cyklade vi och köpte glass på statiol. mums. och vi träffade roliga typer åxå. dock såg jag inte så mkt pga att jag låg på bänken och alla andra hade benen över mej. fast jag skrattade iaf. a sen cyklade vi littan till, kom på att vi kunde sätta oss i ett lilet postlådehus som va vid vägen. hahah de va mysigt. a men sen cyklade vi hem. de va kallt. haha a sen så när jag kom hem va de massa filmer på tv så jag kollade på alla. plus att mathias höll mej vaken med alla sina sms. a men till slut somnade jag, runt 4 kanske? hemskt! a och nu har jag nyss ätit min frulle. tacos från igår haha. och hanna den lilla typen smsar och frågar om jag vill med till birsta, precis då har mor och robban redan åkt till stan för att mysa lite, haha no money, blev lite småsur, ville verkligen med hehe. a men sådant händer och fötter. haha juste joel glömde sin kickboard? elr va de heter hos mej så vi la den på altanen igår haha och sen imorse kom han och hämtade den. fast jag sov. hehe. a men nu har ni några rader om igår. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0