snyggjulia!

tjabba! ja idag lekte jag med hanna en stund. roligt så länge de vara. vi kollade på alles match. dom vann, hehe sen cyklade vi hon och hoppade matta och knäppte massa kort. jag va nog snyggast, skulle ja tro! a men sen skulle jag äta så hon for hem, sen skulle jag ju sova hos mormor, säg inge emilia! haha a så nu sitter jag här ensam med alice bebis<3 mormor och tova är och hämtar tovas moppe i lucksta, kul för dej strumpan :) juste igår låste sej min vad på matchen , så moror har tvingat på mej linement, kanon men de svider  ju som fasiken! hoppas de är bra tills imorron , då är jag taggad! haah juste ester är ju hur dålig som helst, hon såg en fågel förut:

ester- åh titta en fågel!
mamma- ja en duva.
ester- ja, kakkaduva
mamma- hahahhahahhahhahhhahahhahhahhah! ja de va de nog.
ester-"stolt"


ja men nu ska jag se på trauma, heheh puss på er :)


ps. jag blev überglad idag, 2 saker , 1 glee ska börja sändas på tv igen vet inte om de samma eller nya , kanon! och 2 tänker jag inte säga förutom att jag är lycklig!hehe kloka jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0