utställningsträning

tjena! ja igår blev jag klar med min klänning på slöjden , såg förjävlig ut! mamma ska nog få den! men jag blev apglad åxå, min avslutningsklänning hade ju kommit , älskart! så fruktansvärt fin. överdrivet, jo jag vet. heheheheehehh. a men sen vid sju typ hade jag och alice utställningsträning , gick faktist ganska bra för att inte ha tränat sen i vintras. a men sen fikade vi alla vi som  tränade. sen for vi hem. trött va jag.

just nu sitter jag och gina vid datorn här på tippen. vi hjälper mormor på jobbet för 9B håller på att städa. heheheh men ja nu ska vi väl hitte på någe. så vi hörs! hejdåååååååå bajskorvar!


juste grattis emma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0