bra där otti!

kom nästan nyss hem från skolan. hann bara logga in på msn så skrev otti att jag MÅÅÅÅSTE blogga. så de va ju lixom bara att logga in här då. men de är bra otti att du vill att jag ska blogga! =D kulde. men skolan va helt okidoki. idrotten va sämst förutom stustmattan. kärlek till den alltdå! heheh. annars gjorde jag inte så mkt under idrotten. lennarsth va ju ändå mest intresserad av moa,johanna och sanna som ska vara med i gymnastik dm. gjorde ju inte mej nåt som sagt. sen hade vi en kvart på oss att äta. fast de gick. sen skulle jag emmsan och malin på ica. tamej fan att vi ska ta den segaste kassan bara för att man har få minuter på sig. åh. vi skulle ju träffa en brandman idag. de gjorde vi ju åxå. lärde sej nåt nytt gjorde jag med. brade! han visade även hemska saker och väldigt allvarliga saker med. tur man är dutti och inte leker med eld och sånt. vi får ta bort att jag har kört moppe. hehehe. efter de fick jag reda på kemiprovet. fick G vilket va helt okej. hade inte satsat högre på de. eftersom vi haft lena typ 3 gånger under dom här veckorna. så helt okej! sen hade vi ES. plugga på som satan. typ. fast nja. jorå. okej jag pluggade bra! hörde vas otti,moa,albertina,mandi och malin H pratade om åxå. att malin inte fick ligga emd sin man nå mer. ahha. söta elever vi är alltså! inte fatt jag va med i samtalet med. hehe. sen hade vi sötlina! hövva va go na' är. och idag va vi heltyst på lektionen med. tror lina va jäkligt bestämd där! kör på de lina! fast inte varje lektion..bara ibland! heh. sen måste jag ju säga att jag har ätit 6 äpplen idag. ASGOTT! loveit. godaste frukten jag vet. om man inte räknar med gubbarna. för dom är goast. ehhe. men nu ska jag kika på telefoner eftersom mamma lovat mej en ny i julklapp! ska visa er om jag hittar nån snygg. annars är jag fast vid min Aspen!!! HÖRS MINA VÄNNOR!

Kommentarer
Postat av: lina

men du skriver så roligt, som du tänker liksom, ja gillat. och ja är fortfarande helt impad av att ni blev tyst, vet inte vad som hände där men fränt va det helt klart. :)

2010-10-18 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0