en tripp till stan, SJÄLV! (stolt)

allt blev bara tok igår. sanna kunde inte heller följa med efter nån timmas väntan. hehe men sånt händer. skolan iaf har varit helt okej. samma gamla visa. åkte sedan buss till stan helt SJÄLV. men de gick ju deå. hade ju musiken min<3<3<3 kom fram och gick runt där. glad va ja. haha busmicke! men de va kul! sen hittade jag en skjorta, grön och fin. köpte den sen gick jag och köpte en cheesare. stoppade den i fickan för de va fullt inne på donken. så jag gick till busshållisen. tänkte äta där men där va de ju lika mkt people. så jag sket i den. sen kom bussen efter en tids väntan. åkte bussen hem. pratade emd chaffisen hela vägen hem. ahha han va så rolig! han kände igen mej sa han. jag ba; jaja fast jag åker aldrig buss typ. han ba, men du spelar väl innebandy, jag ba, ehh, ja;p hanba, ja tyckte jag kände igen dej, har en dotter som spelar mot dej, vilket lag sa han inte. så de va väl bara att hålla med. ahah. sedan klev jag va vid mej så gick jag hem. men en kall hamburgare i handen. men gott va de för jag va vrålis. ehhe. nu har jag och melker bakat en välkommen hem kaka till mamma. hon kommer näs som helst! saknat henne lite. kändes konstigt utan henne. eheh. men nuså kommer hon snart! måste kolla kakan! hörs sen, ikv typ för jag ska plugga biologi som en tok ikv. lika bra de! vill inte ha IG i de inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0