hemkommen efter kyrkan

jadu. nu är jag hemma. efter 5 TIMMAR i kyrkan. skulle vare 3 men de blev ju så roligt att dom ökade på 2 timmar. kulde. hade iaf gudtjänst i en timme. blev ju fnitter och fnatter för jag satt med emilia<3 och erik näst intill. fin stämma hade han ju åxå på psalmerna. väldigt ljuv musik i öronen kan jag säga. skar inte i dom alls! a sen stannade alla konfemander en lite stund. pratade. efter de fikade vi gofika. mömma sa jag då. då fick man anmäla sej om man ville spela teater för 6-åringar sen i november. vem skrev inte upp sej lixom? klart jag ska vara med. verkar ju askul. säga 1-2 meningar och klä ut sej. haha. sedan blev vi indelade i 3 grupper. blev med issa. tur de. sen blev jag ju med andra bra med. så vi började hos gunnar i ett annat litet hus, där alla kistor va. lite hemskt ändå. fick se kylrum,kistor och kistor med lik i. uffa sa jag då. oscar va väldigt nyfiken! skulle vara först i allt typ. haha. sedan efter de gick vi in i kyrkan och va med petra. pratade om begravningar åså. och till sist blev de lars. brottaren. heheh. de va lite intressant faktiskt. jag och issa tittade mkt på gravstenarna. många va superfina. hur mycket kostar inte dom tro? aja. nog om kyrkan. ny har jag proppat i mej en liten bit pizza som fanns kvar. tror nästan jag ska ta på mej promenadkläderna och gå till mormor och hämta väskan min. så kommer man hem till middagen. ikväll vet jag inte vad som händer. får se vad som bjuds. kanske blir hemma mys. vore inte fel de inte. heheh. men nu ska jag sitta här en stund. sen tar jag mej min promenix! haregött leverprött HAHA bra eller? JAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0