joel falk!

dagen har varit helskön idag fast ändå jobbig. fick tillbaka prov och diagnoser..fick G på allt.. KOTTE, har lärt mej av go supermodel att man inte får skriva **** alltså (bajs) för de är ett fult ord! men iaf. lite missnöjd är jag ändå. vet att jag kan bättre. men jag håller på att bättra mej! bästa av allt idad va so:n. ami va inte där så vi skulle ha vikarie. han hette joel falk. har bara sett han förut. visste inte riktigt vem han va, men hur som helst så va han hur rolig som helst. han fattade inte va vi skulle göra ellernåt så vi själva fick ta reda på vad vi skullle göra. själv skrattade jag bort hela lektionen med erik,ture,malin och sanna! haha han skrattade ju han med. men han va mest trött eftersom han själv tyckte så synd om sej själv, stackarn klev ju upp kl 5, hövva liten då! ahha men sen va de bara dom vanliga lektionerna. slöjden sista timmen, jag emma och malin satt i andra salen. musiken va på och vi skrattade. askul. sen när jag kom hem gjorde jag och robban pizza. vi är riktigt duktiga vi! om vi bortser från att den inte är nyttig. heeh men har man inte kocken hemma får man göra de bästa va de! sedan har jag SJÄLV tvättat en mörk maskin. tiep stolt? JA. hehe. ikv ska jag träna biologi, sitta vid datoren och titta på fotboll, sverige-holland! kul de. hanne hade sin IPad eller va de heter. väldans avis kan jag ju säga. va centimeter från att sno den ur händerna på henne. men då har jag inte vare nån snällis inte :( tur jag inte tog den då. imorron efter skolan ska jag och mallan till stada. blir mys de! hoppas vi får så kul som vi brukar. HAHA då dör jag. men kul ska de bli! men nu ska jag läsa bloggar. pusshejs!

Kommentarer
Postat av: hanne

haha ipod pucko :D

söto :) <3

2010-10-13 @ 13:55:40
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: kottebajs

Ipad <333333 sötis

2010-10-13 @ 21:29:13
Postat av: lina

men titta, du ha ju blogg ju, fiiint.



haha, ska kolla upp vem den där joel falk är imorgon. :)

2010-10-14 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0