john blund hela dagen

skrev aldrig igår ikväll eftersom jag först va ute och gick med hanna. härligt att prata! sen när vi kom hem gungade vi en studn och sen kom sebbe ut och ville prata. så hanna åkte hem och jag satt ute och prata med gossen. pratade mest om skolan eftersom han ville veta saker han missat. så vi satt nog ute i typ 45 min. kallt vare. skolan idag var varit jobbig. trött va jag imorse så jag hade kunnat ljuga om att jag va sjuk. ändå la jag med kvart över 10 igår. hellskotta. a annras har vi bara vaft vanliga lektioner. va bäst i slutet som vanligt. hade svenska och skulle se på film. asbra film, fast jag har sett den för längesen. menmen. satt breve erik. haha han ville att jag skulle klia han på armen så som malin bara älskar. och han bara skrattade hela tin för de kitlöades så mkt. haha askul. sen satt vi och pratade om mens? ahha vet inte varför men a. för de ska tydligen hända de i filmen att tjejen ska få mens så då kom vi bara in på de. fråga inte. a sen va de slöjd. satt med emma malin och sanna i de andra rummet. snart kommer nog hela klassen dit. ahha kommer nya varje gång. men de är ju kul de å! har nu varit hemma ett tag och ätit gomat. fick en innebandymagazinet tidning åxå. häppygörl typ. så har läst den. sen nu är jag så sugen att få reda på vad de är för tema på julbalen. vill handla kläder till de. askul! längtar!! nu ska jag plugga lite innan jag ska ut på prommis med malin. brade! skriver efter de! lovar ! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0