konstnär om nå år elle?

idag har de varit en helskön dag! bara massa bus! sånt gillar ju jag då. haha. men de va vanliga lektioner, först so. de va inge kul för vi spelade klart valköpning, vilket annars är en roligt spel, men jag fick stå över, så jag satt typ bara hela lektionen, medans dom sndra fick spela. ASBORING. sen va de idrott, volleyboll. askul! så nu ska vi tjejer vara med i både innebandy och volleyboll DM. kul de! sen va de massa tjox. sen efter maten hade alla massa balonger? med helium dessutom! hehe sånt bus gillar jag. så jag,emilia,issa och jocke stack på ica och ville ha. men helt plötsligt blev de för små barn, fast de va nog så hela dagen. kanske lite tur de.men  vi raffade åt oss en ballong från taket. HAHAH. så vi sög in lite, eller de va mest jocke, och jag lite. jag lät lugnt roligast! lät som en hanmus som inte kommit i målbrottet. heheh. sen hade vi elevens val, vilket innebar bild. jag och emilia målade så fint så, sen stack vi på ica igen. tänkte ta dom som va i taket, men lyckades inte, så vi stötte på johannes. han hade ju sin innebandyklubba så vi bah raffa åt oss den så tog vi ner en ballong. så stack vi ut och svalde helium. mumms. fast ne. hehhe men vi hade de riktigt kul med den iaf! tills den va slut dårå! sen stack jag hem. nu ska jag snart på trening. askilas! sen efter den ska jag väl bara mysa? fast de hade vare 1000000 gnr bättre om jag hade nån med mej :( men de har jag ju inte. buhu säger jag bara! nu ska jag deppa för de!


a, våran fina bild dårå! jag har målat på vänster och emilia på höger!


emilias bajshög!

min bajshög! haha. ser ni vad emilia skrev om mej? hövva, hjärtat kvider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0