KOTTE****

igår kväll va allt bara hektiskt. förutom träningen. den va ashärlig. musik och härliga skratt. mys de. sen när jag kom hem pluggade jag biologi. jag kunde allt som va på G nivå hur enkelt som helst! kändes skönt, tills kolan började. va som vanligt. hade ett halft fel på so-läxan, alltså jag hade skrive till, isf för från, haha menmen sånt är livet! men va ju ändå bra! sen va de bara som vanligt, bara att malin inte va där, hon vabbade. så på engelskan hade vi gustav/f. haha trodde först de va bengt men sen va de nån annan. sen efter ett tag sa han att han va bengts son. lite jag dog då. men han va väl okej,men lite tyst! klassen är fortfarande galen i joel. hhah stackarn! hannes klass ska ju ha han som en andra lärare eller va de va, några blev ju lite avis dårå. ahah kan räkna in mej där! haha jag skrattade åt karln så jag hade ont i magen! menmen. sen hade vi provet. DE SKET SEJ TOTALT!!!!!! åh damp jag fick. inte stog de väl på läropappret att vi skulle kunna nåt om östersjön?!? nej. så jag skrev bara nåt. sen va de typ en fråga till jag inte fattade. så där blev de garanterat IG för mej. åh va less jag blir. nu resten av dagen ska jag plugga fast jag egentligen inte behöver de. men jag VILLLLLLLLLL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0