långt inlägg dehär hurru

förlåt att jag inte bloggade igår. allt va struligt! hann knappt hem igår. hade ju skola som vanligt..slutade tio över 3. halv 4 hade i tid på ica. och våran tid började inte förrns 4. så jag,malin,lh och ted stannade på skolan och spelade pingis. tills åke kom och sa att vi va tvungen att gå. sedan gick vi till ica. sålde riktigt bra dedär! va blev de? 700? aja nåt sånt. bra ändå. a sedan kom mamma och hämtade mej. skyndade mej hem och bytte om. åkte på träning. men de blev ingen för brottarna hade tagit våran tid? håkan hade inte fått reda på de. dåligt gjort. så jag mormor och gina gick på promenad med dogsen. sen åkte jag hem och åt. sen åkte vi alla till åsa för maja fyllde ju år. sötnosen. efter ett tag kom rob åxå. men inte fick man umgås med dom inte. ahah. men de gjorde inget. pratade lite med rob. hade ju emil som underhöll mej under kvällen, även anton. va ju bra de! sedan for vi hem till mormor. sov där. jag och gina sov uppe. asmysigt hade vi! imorse va de en pina att gå upp. va så varm och mysigt i sängen. men jag blev tvungen att gå upp sen. hhe. sedan va de bara att göra sej klar. så kom ronny och hämtade gina så åkte vi åxå. vi fick först åka och lämna affe hos tova och pontus i korsta. sedan for vi dit. fick vänta i timmar innan vi fick gå in i ringen. till slut fick vi komma un. bra kritik, fick en två. jobbigt att vänta i timmar för ingenting. menmen. brallan är ju bäst ändå. när vi va klar så for vi på city gorss och frasses. heheh. sedan for vi tillbaka till tova och pontus och hämtade affe. så nu är jag hemma. inte så länge till heller. haha ska till emilia sen. måste vara med hanna och hanne nån dag med ju! skäms nästan! eller jag gör de. men de ska vi allt fixa. mennu har jag skrive mkt. nu ska jag trixa på datorn eftersom jag inte kan blogga imorron heller förns jag kommer hem. tova tog med sej datorn till pontus igår. så a. men ni får stå ut. plugga måste jag göra åxå..åååååååh. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0