minst G iaf?

pluggade fysik igen på so:n imorse. hade goslina! måtte vi ha henne som mentor sen. håller tummarna. a sen va de alla dom vanliga lektionerna. hade idrott. volleyboll. mötte andra klassen. vann första oavgjord andra tror ja? men iaf. hysteriskt som vanligt. igentligen vill jag ta de som lek. för de gör jag oftast. men när de är mod 8A går de knappt. och de säger jag inte för att vara elak. utan så äre och de vet vi alla om. men de är de att om dom vinner blir de skryt från killarna som vanligtvis är hur goa som helst! men just när de blir sport blir vi som fiender. och de är bara killarna som håller på, tjejerna är som vanligt vilket är bra! men de gick bra ändå tyckte ja! sedan va de lunch. åt inge. smaka bajs. så vi köpte karra. mindre bra. åt inge mkt. lite bättre derå. sen va de fysikprovet. simon och hanne sa att de va ganska lätt. jag va bajsnervös. kom nästan en klutt i brallan! nejmen. de gick nog bra. svarade på ALLA frågor utom sista 15 B uppg. så nu hoppas jag på de bästa. minst G måste jag ju få. annars bölar jag hårt. a men sen va de bara de gamla. musik. och elevens val. målade. säger inte vad. hehehehehe. snart äre träning. L försöker peppa upp mej. fast jag va rätt peppad ändå. men de skadar ju inte med lite extra! jag ska busa på träningen. med mina girls! myspys de! men nu ska jag hitta kläderrrrr. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0