scones gör en bajsis..

kom nyss hem efter en runda runt broarna. utterst mysigt! lite småkallt men ändå mys. de va faktiskt många ute. heja på flera st. kul de! har ju varit hos mormor hela dan. i morse va jag så sugen på att baka så jag och gina bakade scones. mumma va de. men alla blev bajsnödig. kanske hade jag i nå knepigt? vem vet. a men sen gick vi alla ut och byggde och målade. mormor byggde typ en sågfot så hon kan såga veden lättare och jag och gina målade sparkarna! gina målade en röd och jag målade en ljusgul och en lila. skitsnygga blev dom! sen gick vi in och slöade bara. efter nån timma gick jag, mormor och brallan ut på en promis. en kort ene. sen skulle jag hem. så när jag kom hem bytte jag bara och och gick ut igen. ehheheh. men de va skönt. gick typ powe walk på 45 min. ahahhah segis. nejmen jag träffade så många som skulle babbla. utom lh. ahha hon är ju för go! men nu ska jag äta gomat på de hela! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0