a och e

Denna kväll har jag spenderat med 2 sköna bönor! Agnes och Emilia. Skulle cykla dit men mammas cykel lever ju sitt egna liv och min har jag förstört..för tillfället. Hehe. Iaf så jag tänkte gå. Men då träffa jag ju på mor min hos Sara så då fick jag ju skjuts! Puss mamma. Väl hos Agnes så satt hon ute på moppen och väntade! Haha rolig ene dedär. Så jag tog hennes cykel och hon åkte moppe till Runsvik Skola där Emilia va. Så vi chillade där. Askul! Sedan bidde de så kallt så vi for hem. Jag cyklade med emilia bak, åh fyfan vilken pain in the asss de va! Men bra träning! Sedan va vi bara in hos Aggna och värmde oss lite sedan knatade vi hem till mej! Hurtiga vi är. Men vi satt bara ute vid gungorna och chilla. Frös och pratade om mat gjorde vi med! Vid 11 for dom hem. Jag ska snart sova för imorgon ska jag,mamma och barnen till birsta en snabbis! BIKININ HERE I COME!!!!! hohohohoh men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0