ångest!

Min dag idag har varit helt OK. Hade omprov på matten och kändes faktiskt bra! Önskar att de alltid kunde göra de. Kotte på de. Annars har de väll varit bra. Karin fick damp på mej direkt när vi började på spanskan. Hua. Bli lite surare lilla vän! Jag och Malin hade kul som vanligt i slutet då man är som tröttast, vilket innebär att alla andra klagar på oss. HAHA! Men de skiter väll vi i. Bara vi får ha roligt så är vi nöjda! Hhih
Imorgon är jag ledig från skolan eftersom de är Volleyboll DM! Har sett fram emot de tills nu, för nu vet jag inte riktigt längre. Haha bajs. VARFÖÖÖÖR?!?!? Nejmen. får väll hoppas att de blir kul att ses ;) Aja nu ska jag plugga innan träningen. Hejs!
sweet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ni skrattade ju sketa mycket, och för resten fjortisar på toa?

2011-04-13 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0