dålig uppdatering

Förlåt fatt jag inte har bloggat något. Men eftersom jag har varit med Emilia så ville jag umgåsas med henne fullt ut och inte blogga. Hihi. Iaf, Emilia kom till mej igår efter skolan, gick på ica och köpte 1 kg godis.HAHAH, och när vi skulle hem träffa vi morfar så han skjutsade hem oss. Tack moffa! Sedan tjockade vi som satan. Vid halv 7 for vi och hämtade Erik. Sedan for vi till kyrka. Askul hade jag och Erik längst bak iaf. HAHAHHA störd jävel. Efter de va jag Emilia med Karin och Agnes! Mycket roligt hade vi må jag säga. Riktigt lyckad kväll! sedan sov Emilia hos mej. ASMYS! Imorse vaknade vi först vid 8 av att Ester skrek som satan -.- Men vi somnade om och vaknade ist halv 11. SKÖNT! Idag har vi bara varit ute i de härliga vädret och latat oss. Men ack så mysigt de va. Trött bidde vi med så vi la oss och sov. Haha. som vanligt typ. Vid 3 for hon hem och jag gick och gjorde mej klar, för nu är jag hos Bea och ska äta middag! Trevligt. Sitter med Majas lilla minidator, åh så söt den är. vill ta hem den. Hihih. Men nu ska jag gå till Bea och Nathan. Hörs ikv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0